lørdag 7. juli 2012

Enkelt bursdagskort


Til min nieses bursdag ble det denne søte stempeljenta som ble brukt igjen.
Liker stemplet så godt, kanskje fordi den kåpa er så fin? Litt min stil på klærne.
Lua med flette så jeg forresten lignende mønster på i dag på Veera Välimäki sin Ravelryside
Det kan jo være strikkelystne som trenger lue i sommer :O)) - Veera Välimäki lager mye fint!
Her pågår det seriøse planer om å strikke en av hennes gensere snart!!


Harde kortfakta:
Jentestempel fra Lalaland hos TREL
Gratulererstempel fra Panduro
Mønsterpapir fra Søstrene Grenes retropapirer
Tusjer fra Promarker - nydelig lyse farger - hos Binders/Panduro.

Ha ei fin sommerhelg!!

Klem fra Nina

3 kommentarer:

  1. Jeg er borte en uke og så har du rukke å blogge om så masse flott! Elsker det stjerne-nettet ditt! Har litt stjernedilla for tiden, har t.o.m. kjøpt herlig stjernestoff - men foreløpig ligger det i hyllen og roper :)
    Og den kattekøyesengen fikk jeg skikkelig lyst på! Ikke til katten vår da, men til...ja hva som helst faktisk :) Elsker den turkise fargen Ikea har på mye av tingene sine nå. Synd man bor sååå mange mil unna ;)

    Fortsatt god sommer til deg!
    Klem ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. hei hei!
      Så koselig at du likte stjernenettet mitt :O)
      Liker så godt den stjernefasongen der. Har ikke sett noe stjernestoff noe sted, men spent på å se ditt, for roper det høyt nok fra hylla, blir det nok sying :O)
      Liker også så godt den turkisvarianten fra IKEA, og enig, synd det ikke er IKEA nærmere oss alle! Jeg fikk noen til å handle denne for meg :O) heldig der!

      Med ønske om fine sommerdager til deg også!!

      Klem fra Nina :O)

      Slett
    2. leste forresten nylig et sted at IKEA skal etablere seg i Tromsø -
      :O) får håpe det stemmer da!!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...