fredag 26. oktober 2012

Gule øyeblikk

 
Jeg tar utfordingen fra Handmade Vibeke om å vise frem noen gule hverdagsøyeblikk.
Og jeg som trodde jeg ikke hadde særlig med gule innslag i hverdagen!! Ingen av dem er
"handmade" da, men det skal finnes noen gule nøster her et sted, som en vakker dag skal
bli til noe fint!
 
 
Gulfargen her går mest mot sennep, som jo er en av høstens store schlägere.
Fargen er representert i mine papirtaperuller sjølsagt. (Den bredeste rullen er fra
Panduro) De "poserer" i min nye skål fra Rice, venninnegave fra Sverige :O)
Jeg syns lyseblåturkis og gult, særlig de mørke gulfargene så fine sammen!
 
 
 
Antikvitet fra Frankrike, cafe au lait- skål og strikkajakke fra Vero Moda.
 
 
Norsk porselen som jeg er så glad i.
 
 
 
Har dere noen gule øyeblikk å vise frem?
 
Ønsker dere ei fin helg!
 
Klem fra Nina
(som har forsett om å strikke noe gult snart....
syns gul strikk er så fint - tro om man blir påvirket av moten? :O))
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Gurimalla så mange fine gule øyeblikk! Og så lurt å ha genser over den blå kjolen (jeg har nemlig lik (hvis det er den fra hm)og synes passformen er litt trøblete, men at kjolen er fantastisk!) Og så ser jeg at jeg muligens må en tur innom veromoda, for den jakka var råfin!

    Ha en finfin søndag videre - og takk for at jeg fikk se dine gule fine ting!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra du likte mine gule innslag :o)
      Ja den kjolen er fra HM, syns den er så fin og passer så godt til sennepsgult.
      Kjøpte jakka for et par måneder siden , men det kan jo hende de har fremdeles.
      Hvis ikke må du kanskje strikke.....
      ;o) tvi, tvi!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...