søndag 30. oktober 2011

Et lite restegarnsprosjekt

En bukett med rosa Kitten mohair fra et tidligere prosjekt  - kan man lage noe fint av det mon tro?


Det kan man helt klart få til tenker jeg. :O) Fikk lyst til å strikke et lite dukketeppe, ble inspirert da jeg var hos en venninne. Har nok litt lite av hver farge, så jeg må nok kombinere her....




Liker så godt denne rosafargen her! Har lagt opp 50 masker på pinne nr 4, så får vi se om garnet rekker til noe som ligner en firkant. Om det blir lite kan jeg vel bare hekle litt rundt i en annen farge. På restegarnsprosjekter prøver jeg å være hard og ikke kjøpe mer garn, og det kan mange ganger gi morsommere løsninger enn om man hadde flust med garn. Så her er det bare å strikke i vei og være optimistisk. Så får vi se hvordan dette blir.... Ha en fin og strikkeglad søndagskveld!

Klem fra Nina

2 kommentarer:

  1. Så nydelige rosa farger! Minner meg om søte drops i godteri-butikken. Det er jo så herlig å få brukt opp restegarn! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ønsker deg en fin kveld, og ei strålende fin uke! Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Heia❤kor fine farg-e e så gla i rosa❤heldig den lille pia som får teppe-lillesøstergode❤❤

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...