tirsdag 18. september 2012

Polkadot symaskin


Bursdager er hyggelig - selv hadde jeg dag for en liten stund siden.
Denne dagen sto uomtvistelig i polkadotenes og i mintfargens tegn.

Og jeg ble helt forgapt i den prikkete symaskinen på kortet fra ei venninne.
Tenk dere en sånn symaskin -på ekte! :O) Men med mindre jeg dekorerer
den symaskinen jeg har, enten med papir eller maling, så kommer
neppe akkurat det til å skje. Får vel nøye meg med det fine
hjemmelaga kortet, tenker jeg - og nykoppen fra GreenGate/Fru Dahl.


Krydrer med bilde av mintgrønne muffins bakt av ei av Blåbærjentene.
Prikker på toppen of course ;O)  De er fine sølvkulene, men litt skumle
for tenner og fyllinger kanskje.... men åhhh, så gode kryddermuffinser -
og forlengst oppspist....
(de mintgrønne formene er fra Søstrene Grene)



Kortet er laget av ei venninne - og symaskinen er klippet ut for hånd.
Knappene er nok fra gamle skjorter - fra knappesamlinga i farmorhuset.
Liker fargene og stemningen så godt - og omtanken.

Blåbærlina



6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var,
    veldig fint kort du har fått! :O)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort og en helt nydelig kopp! Enig med deg, det er stas med bursdag!

    Ha en fin tirsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som har vært.
    Så koselig med kort og pakker som treffer så godt.
    De muffinsene så nydelige ut.
    Ønsker deg en flott tirsdag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort!
    Du kan jo pynte symaskina di med små, runde klistermerker av washitape. Lett å lage og lett å fjerne:)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har fått et nydelig, hjemmelagamkort. Det var nydelig, og helt "deg". Fargene står jo helt i stil med fatet, koppen og muffinsene. Nå får du kjøpt fargerike polkadotter som kakepynt. De er litt mindre farlig for tennene :) ha en fin dag i Blåbærhula ;))

    SvarSlett
  6. Flott kort - det er så koselig når noen tar seg tid!
    Og for en herlig kjole du hadde strikket. Du må jo vurdere å skrive ned mønster :) Fargene var aldeles nydelige!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...