søndag 18. desember 2011

Litt puslerier......


Koser oss her med litt innpakking, litt strikking, litt kortlaging og diverse -
og kanskje blir det baking også i løpet av helgen.... Tørre vafler står på ønskelisten. På bildet over har jeg brukt papir fra Panduro og en rund puncher fra samme sted.  Puncheren egner seg veldig fint til å trykke ut gavelapper med og er på tilbud hos Panduro akkurat nå! Syns det ble fine julefarger :O)


Hva dette blir sier jeg ikke noe om enda, men jeg storkoser meg med morsom oppskrift!




Imorra blir det søndag og fri - og tid til mer juleverksted med jentene - gleder meg! 

Hilsen fra Nina


1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig hilsen:)
    Og takk for tips om puncheren! En slik en skulle jeg hatt:)Har jo lyst til å kjøpe hele Panduro nå for tiden..hihi*

    Spent på hva du skal lage!Likte veldig godt fargen iallefall;)
    Søndagsklem*

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...