mandag 25. juni 2012

Opphørssalg......


Jeg oppdaget plutselig at en av de lokale sybutikkene hadde
hele sortimentet på 50%. Panikk! Hva skal man satse på å
kjøpe da? Helst noe man vil få bruk for etterhvert.
Men hva da, jeg ser jo fort monn i det meste?! Prøvde å
tenke klart, men ganske fånyttes. Det hjelper heller ikke
noe særlig at man har dårlig tid, er på sykkel og armene
er fulle fra før, med hjelm og stor pose. Så jeg plukket med
meg litt knapper og skråbånd, det får man iallfall alltid bruk
for. Men i hodet svirrer tanken om alle de andre knappene
som ikke ble mine der og da....og alle de fine stoffene som
jeg ikke turte å se på en gang. Og zpagettigarnet jeg hoppet
over....hadde vel egentlig tenkt meg å prøve meg på det??
Og glidelåsene, halv pris på de også...hoppet elegant over.

Kan kanskje konkludere med at jeg ikke er best under stress.
Og at jeg enten var fornuftig som handlet lite eller ikke sååå
lur, som lot gode tilbud gå fløyten...
Uansett, det kommer nok flere muligheter og det er ikke akkurat
ekko på syrommet pr idag, så jeg bør vel være fornøyd!!?

Hvordan går dere til verks ved salg på garn og diverse?
Målbevisst og lite eller mye og tilfeldig?
Eller ingen av delene?

:O)


12 kommentarer:

  1. Sikke fine sager du har fået købt, godt gået at du ikke bare shoppede vildt ind :o)
    Jeg har ofte svært ved at begrænse mig når der er billige krea-ting :o)

    Super lækker blog du har, glæder mig til at følge med dig her inde.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlett
    Svar
    1. koselig å høre Jill!
      Har også litt vanskeligheter med å begrense meg ved salg... :O)
      men er fornøyd med det lille jeg endte opp med her.
      kh Nina

      Slett
  2. Salg er farlige greier! Men så ut som du hadde fått med deg mange fine ting hjem:-)

    Jeg er forøvrig ikke god på å handle på salg - hverken når det gjelder hobbyting eller klær. Klarer overhode ikke å tenke klart og ender som regel opp med noe jeg ikke får bruk for:P

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, kjent følelse :O)
      tror det ble bra denne gangen,
      må gå inn for å få det brukt nå da! :O)

      Slett
  3. Så fornuftig du var ;) Men fine ting du fikk med deg! Jeg tilhører vel både målbevist, mye og tilfeldig jeg, hihi ;) I motsetning til din fornuftige tanke om at det kommer flere sjanser - er slike tanker helt vekk for meg i øyeblikket. Det er liksom nå eller aldri! Så ingen ekko i hobbyrommet her heller, haha. Jeg trøster meg selv med at jeg faktisk bruker veldig mye av det! Og det fins mye verre ting å bruke penger på, ikke sant? ;)

    Ha en super dag!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ja fornuftig akkurat denne ene gangen kanskje....
      kommer av det fulle syrommet kanskje for jeg var for eksempel
      ikke sååå fornuftig da Panduro hadde salg, hehe.
      Helt enig, det finnes myyyye verre ting å ødsle bort pengene på :O)

      klem fra meg

      Slett
  4. HIhihi kjenner til den følelsen. Det var nå fint det du fikk med deg ihvertfall:))

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, håper jeg får brukt det fort, ikke spare på det :O)
      da kan man handle mer neste gang!

      Slett
  5. Så mange fine knapper! Jeg kjøper best med en plan, men kjøper oftes uten en plan hehe mye garn jeg ikke vet hva skal brukes til, men å så mange fine farger! Salg er skummelt! Men plutselig får man bruk for det og då er blir det et meeeeget bra kjøp ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sant nok, har altfor mye uten en plan,
      men når man får brukt det kjennes det veldig bra.
      Farger er litt sånn må-ha for meg, lurer meg til ikke-gjennomtenkte kjøp.
      Men de fine knappene skal jeg nok få bruk for, digger perlemorsknapper!
      :O)

      Slett
  6. Nei og nei, så masse søte knappa :) Fant du den fine koffertlappen også på opphørssalg?
    Nu e d snart sommerferie førr denne dama :) Kanskje vi sees i Steigen?
    Gode fra me t d <3

    SvarSlett
  7. Nei koffertlappen kommer fra London, hadde bare sneket seg med her.
    det er en Cath Kidston-koffertlapp.
    Vi sees nok! :O)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...