onsdag 20. juni 2012

Isbilsesong og nyttig duppeditt


Det gjelder å gjøre sine gleder enkle, sies det. Og det er jeg vel 
rimelig god på, tror jeg. I mangel på den store sommervarmen
 gleder jeg meg over to små røde innslag i hverdagen :O)

Den ene er vår gamle, røde og lydløse isbil, syns den er så kul.
Dessuten er jeg vel blant dem som syns isspising bør skje
når det er sommer, uavhengig vær :O) 



Dings nummer to er min nye strikkepinnemåler, kjøpt hos Harlequin yarns.
Måleren fra KnitPro finnes sikkert her til lands også,
denne ble bare med i farta da jeg skulle netthandle litt garn.
 Uhmm....så mange fristelser, men den ser veldig praktisk ut altså,
med centimeter, tommer og strikkepinnehull!!
Jeg mangler ofte målbånd nemlig, enda så mange jeg har kjøpt.
 Hvor har de gjemt seg, mon tro?? :O)


Ha en super dag!!!

Nina

3 kommentarer:

  1. Isbilen er jo bare helt uberkul :-)
    Isbiler uten lyd er de beste. Man kan jo av og til føle seg forfulgt av hjem-isbilen :-)
    Jeg har akkurat samme pinnemåler i en annen farge. Din farger var finere. De er fine og veldig praktiske ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja isbilmelodien kan være litt intens ja.....
      Pinnemålet har jeg ikke sett før, men så har de heller ingen super garnbutikk her i byen heller og jeg har handlet lite på nett til nå. Koselig at du likte rødfargen på min (rød og fin som den flotte genseren du har strikket):O)
      men din er helt sikkert fin den også.
      Hej då! Nina

      Slett
  2. Herlig med dupeditter. Isbilen ser ut som den er godt lekt med og sikkert godt likt. Linjalen har jeg maken og jeg har brukt den masse. Den fulgte med KnitPro strikkepinne-settet mitt. Nesten litt uunnværlig. :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...