lørdag 16. mars 2013

Yesss - snurrestrømper i posten!!




Når man får så fine strikkastrømper i pakke i posten så må man vise dem frem  og vifte litt med tærne!! Tusen takk, Ingrid, for kjempegode og fine snurrastrømper og brev i posten!! Føler meg veldig heldig akkurat nå!! Ingrid i Ingridstua lager mye fint, så ta en titt innom hos henne på hennes nyoppstartede blogg! Der kan dere også lese litt om disse fine snurrestrømpene. De er myke, tynne, lette og varme, strikket i garnet Sterk fra Du store alpakka. Det varmer å få hjemmestrikkede gaver - man vet jo at det litt jobb å lage dem - særlig når man selv holder på med litt strikking og sånt :O)  Da setter man også ekstra pris på innsatsen det er å strikke og gi bort!



God helg!!

Blåbærlina



9 kommentarer:

  1. Så kule ! Skjønner godt du ble glad.

    SvarSlett
  2. Kjempefine sokker! Så heldig du er som får hjemmestrikka gaver i posten. Det er skikkelig luksus, med mye omtanke bak :) Herlig!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fine sokker i deilig garn! Alltid kjekt å få noe heimestrikka. Det er ikke så ofte at vi som er ivrige med pinnene selv får det.
    All grunn til å vifte med tærne!

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :O)
      sant det, ikke sååå ofte jeg får noe hjemmestrikka -
      så dette var knall!
      En fin kveld til deg også!
      Klem fra Nina

      Slett
  4. Nå ble jeg glad! Glad for å se at strømpene passet så fint (og det gjør de jo siden det er uten hæl, og " one size) GLAD fordi den største gleden er å gjøre andre glad! <3 Tusen takk for at du linker til min blogg, det gjør meg også glad!

    Ha en GLAD lørdagskveld!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig! Sokkene så skikkelig herlige ut! Jeg fikk også et par tøfler i posten en gang, og satt utrolig stor pris på det:) Bloggen skal absolutt sjekkes ut!

    SvarSlett
  6. Så fine, og så kjekt å få heimelaga :)

    SvarSlett
  7. Finfine var de. Og det er ingenting som hjemmestikka sokker. Disse var jo i tillegg nydelige å se på!

    SvarSlett
  8. Det er fantastisk å ha strikkeflinke venninner, har jeg erfart <3
    Veldig flotte strømper!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...