lørdag 19. november 2011

Adventsgleder.....


Vel, ikke helt advent enda, men jeg har iallfall kjøpt meg adventskalender!! Fant den hos Fru Dahl blant mange andre flotte ting! puh....ikke lett å velge, men jeg har ønsket meg egen kalender leeeeenge, så da ble det det.... :O) Får neppe adventspakker om man ikke har kalender iallfall, hehe.....
Merket er danske (selvfølgelig) Aspegren - mye fint der også. Hadde egentlig tenkt å SY meg en kalender selv, men det har ikke skjedd til nå, så jeg falt ganske enkelt for fristelsen.



Veldig koselig stoffer og farger i kalenderen. Små lommer + ringer til å binde noe i... Så nå blir det spennende å se om julegeita oppdager kalenderen!  :O)

Hjertelig blogghilsen fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...