søndag 11. mars 2012

Vårblomster




Jeg har kost meg litt mer ved symaskinen, med gode farger og fine stoffer. Brukte samme mønster på toalettmappen som sist dvs fra ei av Tildabøkene. Passer godt til de søte stoffene fra Panduro syns jeg. Knappene er også derfra, fra et lite glass med bare rosa knapper. Papirduken under har jeg funnet på Åhlens for en stund siden.

Litt rufsete vær ute nå, da er det godt med litt vårblomster og farger inne i allfall!





Ønsker deg en deilig søndag!
gjerne med en touch av flower power!

Klem fra Blåbærlina



4 kommentarer:

  1. Kjempefint! Så heldig du er som kan sy:) Jeg og symaskina er ikke så gode venner så holder meg til strikkingen..hihi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marion :O)
      synd at du ikke er helt venner med symaskinen,
      men til gjengjeld strikker du utrolig mye fint!!! :O)

      Slett
  2. Aldri feil med farger, blomster og tid foran symaskinene:) Veldig søt nålepute!
    God kveld:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Elin :O)
      ja - de tingene blir man glad av,
      så får vi vel bare ønske oss litt mer tid foran symaskinen :O)
      Klem fra meg

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...