fredag 27. april 2012

Tweedy fredag


Litt inspirasjon fra nettet. Fant denne på Interweave Store. 
Liker så godt dette mønsteret, spekulerer på å strikke denne til meg selv.
Mon tro om jeg må gjøre noen endringer, siden dette er en herregenser?? 
Må forske litt på dette.
Tweedgarnet gjør jo mye av genseren syns jeg.  
Det er noe med meg og tweedgarn, for jeg har en klar tendens til å falle for
ting strikket i slikt spettet garn.

Sånn som halsen under her, som også er å finne på Interweave.
Nederland Circle Scarf. Fint garn, fint mønster!



Og siden vi er så godt i gang med ting for menn
må jeg bare vise dere bildet under her.
Fant det på nettet for en stund siden.
Husker ikke lenger hvor, men tror det heter Beard tricot
om noen vil søke det opp, hehe...
Tror muligens det var til salgs i ulike farger et sted.
Hadde kanskje vært bedre i tweedgarn???? 
Hvad tycker ni? Kanskje mest aktuelt
om man skal være med i noen form for vikingespel??
Måtte dra litt på smilebåndet av denne idéen....
so enjoy! :O)



Må kanskje avslutte med litt et siste tweedprosjekt :O)
Off-rib cardigan. Vakker rygg.
Madelinetosh Tosh Merino heter det nydelige garnet.
Fristende å sjekke opp garn/nettbutikk med det samme,
men skal prøve å ha litt impulskontroll her, hehe...



Ønsker dere en fin fredag og helg!

Jeg skal lage konfirmasjonskort i helgen,
viser sikkert noe fram her snart.

Nina


3 kommentarer:

  1. Så mye fin insperasjon! Igmannen er vel den som har færrest hjemmestrikkede produkter. Tar så lang tid å strikke så store størrelser ;-)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånn er det visst her også :O) Lettere å strikke en rask barnegenser.

      Klem og god helg til deg!
      Nina

      Slett
  2. Så mye fint!
    Du...jeg har tagget deg i en utfordring på bloggen min. Håper du tar utfordringen;)
    http://marionlouises.blogspot.com/2012/04/11.html

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...