søndag 1. juli 2012

Bokmerker i ull


Håndlagde gaver er bare de beste som finnes - ikke sant?
Og enda bedre vel, håndlagde gaver fra barna? (i ull til og med)
Disse to fine bokmerkene kom yngstedattra med i gave til oss.
Laget for såpass lenge siden (sikkert gjemt for å gi i julegave)
at hun ikke lengre kunne redegjøre for teknikken ...
Noen som vet og kan dette?
Kunne tenkt meg å få litt kompetanse på området nemlig.
Det ser jo unektelig ut som strikkede masker!
Jeg kan jo selvsagt kontakte husflidslaget her i byen,
som stod for barnehusflidsgruppen hun var med i.
Definitivt et godt tiltak syns jeg :O)



Hjertelig hilsen Blåbærlina


6 kommentarer:

  1. Så koselig med slike fine gaver ;)
    Kan ikke teknikken, men om du får info må du gjerne dele videre ;)

    SvarSlett
  2. Så trivelig det må være å få sånne gaver :)
    Lenge siden jeg har fått hjemmelagde gaver fra vår sønn, men jeg har gode minner fra den tid.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så fine! Hvis du lærer deg teknikken er det veldig koselig hvis du deler :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlige gaver.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Hm, da jeg så disse bildene, syntes jeg det var noe kjent. Men hva???
    Mener å huske å ha sett noe lignende, muligens i bladet Norsk Husflid, fra en barnegruppe i et husflidslag kanskje. Kan det være en slags veving? Det var jo veldig smått og fint!
    Skriv om det på bloggen om du finner det ut - jeg syns det var veldig fint! Kunne vært gøy å prøve selv!

    SvarSlett
  6. Jobber med saken! :O)
    Tror jeg nærmer meg noe - tror nemlig også det er en form for veving.
    Kommer tilbake etterhvert om jeg får det til, hehe.....

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...