torsdag 20. desember 2012

To vinnere er trukket.........



Boka I all enkelhet ble vunnet av Lisbeth fra Lisbeths verden. I kommentaren skrev hun : "Grattis med flott blogg, Jeg vinner aldri noe ;)))) Meeen hvis underet skulle skje så ønsker jeg meg boken :) Hilsen Lisbeth"  Underet har altså skjedd, Lisbeth - du er vinner av boken!!


 
Garnvinner ble den som sist la inn kommentar, som anonym, 19. des. kl 10:02. Jeg vet nå at hun heter Ingunn og for første gang har lagt igjen en kommentar på blogg. Ikke verst, her får man betalt for innsatsen!
 
Gratulerer til vinnerne og kos dere med premiene!
 
De små pastellskålene som fungerer som lotteriboller er kjøpt på Søstrene Grene.
 


Tusen takk til alle som ville delta på mitt lille gi-bort-lotteri! Takk også for alle søte og koselige kommentarer om bloggen min! Det varmer virkelig og gir inspirasjon til mer blogging! Ha ei fin førjulstid! :O)

2 kommentarer:

  1. Det er bare sååå bra ;) Jeg har ikke vinnerlykke, men i dag var jeg heldig . Gleder meg til boken kommer. Tusen takk og god jul alle sammen .
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  2. Så heldige dere er !
    Gratulerer :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...