fredag 8. februar 2013

1-2-3 - Klyp !


Mine fine treklesklyper i ny drakt - kanskje er det småprikkete nattdrakt? Husker ikke hvor ideen kom fra, men det fungerte akkurat sånn som jeg hadde sett det for meg. 

Man trenger:

klesklyper i tre
lita saks (denne prikkete er fra Panduro, tilbud nå - pass på!!)
lim (jeg brukte steinlim fra Panduro, passer til tre, metall, glass etc) 
små magneter (kjøpte på Panduro)
papirtape i fleng (fra Søstrene Grene, Greengate, Cath Kidston, Panduro, MT etc)




Klipp en stripe tape og lim på den ene siden av klesklypa, klipp så av kanten om tapen er bredest.
Lim deretter magneter på den andre siden av klypa. Jeg prøvde med 2, det ble for lite, så 4 er nok bedre for at magneten ikke skal skli ned. La limet tørke godt før du setter den på kjøleskapet. Magnetene lever sitt eget liv på en måte og vil søke metall om ikke limet holder dem fast.


En praktisk dings for å henge opp papirer på kjøleskapet. Gleder meg til å prøve!



10 kommentarer:

  1. Knalltips! De ble jo kjempefine:-)

    SvarSlett
  2. Kult !! Det ER virkelig gøy med tape. D

    SvarSlett
  3. Å, de ble fine! Med innebygd kjøleskap ryker den muligheten hos oss, men kan jo skaffe ei magnettavle istedet. Fikk veldig lyst til å kjøpe tape i hvert fall! :-)

    SvarSlett
  4. Ååå, stilig!! Den kjem eg til å stjele :-)
    God helg!
    Silje

    SvarSlett
  5. Dette tipset har jeg sett før, men aldri med tape! De ble knallfine! :D

    SvarSlett
  6. De ble sukkersøte!! Skulle nesten tro at de var produsert av GreenGate. Minte om deres design! Og så utrolig mange fine taperuller du har!! Varme klemmer og ønske om god helg til deg og dine <3

    SvarSlett
  7. Genialt! Ikke mye som skal til.
    Også har dere en veldig søt pus!

    SvarSlett
  8. Disse var så søte at nå har jeg kjøpt klesklyper, magneter og tape :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...