tirsdag 10. januar 2012

Litt rosa på en tirsdag



Er det ikke fine rosafarger?? Skulle gjerne strikket mer av det fine rosagarnet, men jeg får altså ikke tak i mer.....   De små vottene er strikket av noe som het Regnbuegarn mener jeg - og tovet. Er det noen som vet noe om garnet og hvor man kan få tak i det nå, så er jeg takknemlig for tips!
I mellomtiden får bare jeg nøye meg med disse rosa utsnittene i hverdagen :O) Jeg er så glad i det hjertet som henger i stua. Ei av jentene har laget det på skolen, i keramikken. Det er laget av leire og malt i så veldig fine rosanyanser syns jeg.


Ønsker dere en fin tirsdag - kanskje med litt rosafarge på himmelen også? det var det nemlig her i dag - nydelig vinterhimmel!

Hilsen Nina Pellina Blåbærlina

1 kommentar:

  1. Rosa er fint og de små lubne vottene er bare helskjønne! Her var det så mange ideer nedover, jeg må se bare med det ene øyet for ikke å falle for fristelsen til å starte flere prosjekter :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...