fredag 13. januar 2012

Matpakkeposeglede





Sånn begynner man; med et ark matpakkepapir fra Åhlens, klipper det i to (brukte litt mindre enn halvparten her) bretter opp som på bildet slik at det blir en pose - og syr så to raske sømmer på symaskinen........... vips - en fin matpakkepose klar til bruk!

Så putter man et par skiver (jeg var fantasifull nok til å smøre 2 stk brunostskiver, hehe....) i posen, bretter inn hjørnene og taper igjen med rutete tape fra Søstrene Grene (det var den jeg brukte her) Lignende dekortape i papir får man i disse dager tak i på Panduro.

Ren matpakkeposeglede!!





Glade Blåbærlinafarger... :O)





En koselig matpakke, litt snø og et strikketøy - hva mer kan man begjære til lunsj? Jo, kanskje litt godt å drikke da, men ellers burde man vel være ganske så fornøyd??  :O)  Som dere ser ble denne matpakken min, har merket den med washitape, som er en masking tape av rispapir. Den hvite kurven er forresten fra Åhlens.








Nyt fredagen, straks er det helg!

Klem fra Nina


2 kommentarer:

  1. Du e så fantastisk kreativ Nina!
    E trur nok at matpakken smaka ekstra godt når den ha vært i en sååå fin matpakkepose <3
    Blandt masse fine nyheita som kjæm i vårkatalogen t Panduro Hobby på torsdagen, kjæm over 20 ulike mønstertape! D gleda vi oss t :)
    Anneligode t d <3

    SvarSlett
  2. Så flott en blogg Ninamor,og du er like kreativ som jeg aner.Nydelig matpakke poser,og super løsning.Tenker meg d var stas å spis den matpakken;))Kos deg m helg, og goe Trine klemma til blæbærlina:))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...