søndag 6. november 2011

Koser seg i pleddhaugen!!


Allerede kan man se et fornøyd glis i den lille stabelen med dukketepper jeg strikker av restegarnet mitt!!


Det lyseste rosa teppet strikket jeg med rillene på skrå, dvs at jeg la opp 3 masker og øker 1 maske i begynnelsen på hver pinne helt til halvveis, så felles det i stedet 1 maske for hver omgang. Problemet med restegarn er bare det at man ofte ikke helt vet når man er halvveis.....hmm. Jeg avsluttet økningen "i god tid" denne gangen, for å slippe å rekke opp på dette sammenfiltbare mohairgarnet. Dvs jeg trodde det var i god tid, men strikket ivrig for å se hvor god beregning det var, men garnet rakk faktisk kun med et nødskrik! Ikke beregning altså, men en god porsjon flaks vil jeg si. Muligens klarer jeg å få brukt garnendene til å hekle blomster som pynt :O) Koselig lite prosjekt var det uansett! Og Tjorven er fornøyd!

3 kommentarer:

  1. Heia kjære Blåbærlina;)))
    Koselige innnlegg fra dæ, og all kunsten din:)
    Du er jammen ivrig, men det vet jeg jo..
    I nord har d vært 70 tallsfest, med div glitter og stas.
    I morra kommer Marialursken hjemom en tur,ho mor stor gleder seg;))
    Ha en fin dag med ditt, slår på en dag-bare sånn helt plutselig.
    Trine Klemma:))

    SvarSlett
  2. Heldige Tjorven❤såg godt og varmt ut og fine farga❤har et håndarbeidsprosjekt du kanskje må hjelp me med-Veragode❤

    SvarSlett
  3. så koselige kommentara, tusen takk!
    Spent på håndarbeidsprosjektet ditt Vera, stilla helt klart t hjelp :O)
    Fint bilde førresten :O)
    Ninagode

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...