lørdag 12. november 2011

Snakk om å falle pladask....

Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så disse flotte kunstverkene i form av kjøleskapsmagneter på Sukker, en bitteliten koselig butikk på Bakklandet i Trondheim. Kunstneren heter Tiril Havdal, er keramiker og selger sine produkter bl.a. på Sukker. Sukkerdesignerne skal for øvrig ha julemarked 3. desember om du tilfeldigvis skulle være så heldig å være i Trondheim akkurat da!


Har plassert dem på de fine Riesskasserollene mine slik at man ser dem godt. Liker så godt den blanke overflaten på både kasserollene og keramikken.  


Er de ikke søte?
Ser ut som om de kikker litt bort på hverandre...
Kjøpte også et lite veggbilde i samme stil, det skal knipse en annen dag og vise dere. 

Nå har jeg lyst til å finne strikketøyet og kose meg med det.
Ha en fin lørdagskveld!
Ninaklem :O)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Oh, wowi, de er nydelige :D Veldig deg, jeg trodde først de satt fast på kasserollene, det så ut som om de hørte hjemme der. :*
    Det er så my koselig og magisk på Bakklandet, det var der jeg forelsket meg i Trondheim.
    Elsker bloggen din, søthjerte, den inspirerer ve-eldig <3 x x x x x x x x x x x x x x x

    SvarSlett
  3. Kor gullat de va-passa godt på kasserollan❤så arti med bilde av Kaisa og fått opp blogga du følg dei blant me-så bra-ska legg inn de også.Nattagode fra me te de❤

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...