onsdag 28. desember 2011

Lille Theodor i "lilla koftan"


Fikk nylig bilde av søte Theodor i "lille koftan" (som PetraO. kaller denne babyjakken sin) Har fått lov av den stolte mor å vise den frem til dere.
Må si det var morsomt å se jakken på den lille  :O) Er det noe vi strikkere liker så er det å se at plaggene blir brukt, hehe...  Så fint den passer til de brune buksene, gult og brunt var jo en uslåelig 70-tallskombinasjon!! Dessuten er jo knappene brune/gråbrune. 

Har jo tidligere vist jakken fram her, men slenger like godt på et bilde denne gangen også. Neste gang blir det alpakkavarianten jeg viser fram, promise :O)


Og siden det tross alt er jul enda, slenger jeg på et lite julebilde herfra  :O)




Juleavslappet klem fra Blåbærlina

5 kommentarer:

  1. Kjekk, flott gutt i en kjempefin jakke. Veldig retro med orange og brunt! Vekker gode 70-tallsminner! Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Takk Ingrid - alltid morsomt å se plaggene på... koser meg med de rosa fine lestene fra deg! Ble resten av strikkagavene dine suksess?

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så fint at du koser deg med lestene. Jeg ga bort to halser,- og begge mottakerne var fornøyde. Ga bort mange plagg (luer og halser) fra G-Anette's lille luefabrikk. Det ble også stor suksess. Så nydelige pulsvarmere du har laga. Gode farger i lag :) Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Så skjønn med jakken på! Jeg blir alltid så glad om noen forteller meg at de har brukt plagget jeg strikket i barselgave, det er stor stas!

    SvarSlett
  5. takk for koselig kommentar Merete - ja det er kjempestas å høre at tingene man lager blir likt og brukt. :O) Veldig koselig!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...