lørdag 19. mai 2012

Utfordring.....

 
Jeg har fått 2 utfordringer med 11 spørsmål hver av to flinke strikkebloggere - Marion R og Strikkelisa og for ordens
skyld tar jeg den første utfordringen først! Begge har veldig,
veldig fine strikkeblogger hvor jeg ofte er inne og leser
og titter på det flotte
de lager, får inspirasjon og idéer til nye prosjekt.... 





Svar på Marion R’s 11 spørsmål:
 
1.Hva er ditt favoritt strikkemønster?
Det er så mange fine, men jeg er veldig glad i Vårgensermønsteret som jeg har vist på bloggen min. Oppnedgenser fra Hendes verden. Enkelt og fint.
 
2.Hvor henter du din inspirasjon ifra?
Definitivt mest fra blogger + Ravelry, blader, og strikkebøker.
 
3.Film eller bok?
Ja, takk begge deler. Det fine med film er at det er enkelt å strikke samtidig, men leser gjerne bok også. Eksperimenterer med å få til å lese og strikke på samme tid, på en enklest mulig måte… :O)
 
4.Hva er det beste med bloggingen?
Man får dokumentert det man faktisk får gjort. Og man får et bloggvennenettverk som er kjekt og koselig å ha!! Og masse inspirasjon!
 
5.Hvilket strikke/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor?
Der jeg får kombinert farge/garn og mønster på en kreativ måte og garn/mønster kommer til sin rett.Er veldig fornøyd med Vårgenseren med fargeskiftende garn
.

6.Ull eller bomull?
Ull
 
7.Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme?
Offentlig, helt klart! Strikker overalt :O)
 
8.Hva er ditt favoritt reisemål?
Kreta
 
9.Hvordan lærte du deg strikking/hekling?
Av min mor og min bestemor
 
10.Hvilken musikk gjør deg glad?
Musikk med rytmer, latino/reggea/hiphop/afro…
 
11.Hva er din favoritt plante?
Peoner :O)
 
 
 
 
 
Ha ei strikkefin helg videre!
 
Blåbærlina
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hvem der dog bare var god til at strikke.. det eneste jeg er kommet til er veste.. Men dem kan man også få nok af.. :)

    SvarSlett
  2. Vester er koselig strikk, både å strikke og ha på seg!
    Fine gaver å gi bort også :o)
    Du har så mye fint og godt på din blogg! Koselige bilder, liker meg godt der.
    ;o)

    SvarSlett
  3. Så arti å lese svarene dine! :-) Fine fine bloggdamen som også i inspirerer meg <3

    SvarSlett
  4. Offentlig strikker, helt klart! Nina strikker gående langs med shopping- og restaurantgatene på Kreta. Hun strikker selvfølgelig mens vi venter på maten på restauranten, på stranda osv. Nina, du er en stor inspirator for alle rundt deg! Klem fra Ingrid :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh my, Ingrid :O) artig! ikke helt usant dette altså.....
      Ikke så lite inspirator du heller :O)
      Klem fra Nina

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...